czwartek, 7 sierpnia 2014

Kilka słów od koordynatora

              Cieszę się, że w wyniku współpracy z młodzieżą biblioteka może się pochwalić swoją pierwszą publikacją. Pisząc projekt "Historia naszą pamięcią pisana" musiałam pamiętać, że ważniejszy niż to, co powstanie w ramach projektu, jest sposób, w jaki młodzież będzie pracować, aby to osiągnąć.

               Musiałam więc tak zaplanować ich działania, aby aktywnie pracowali w czasie projektu, aby byli nie tylko jego uczestnikami, ale i realizatorami. Starałam się, aby pracowali samodzielnie, wiedząc, że w każdej chwili mogą liczyć na moją pomoc.

Jako koordynator m.in.:
- organizowałam i prowadziłam spotkania z młodzieżą
- monitorowałam postępy pracy
- nadzorowałam terminowość wykonywanych działań
- wspierałam w realizacji kolejnych etapów projektu


            Zależało mi na tym, aby uczestnicy projektu stali się odważniejsi w relacjach z innymi osobami i instytucjami, aby nie bali się pytać, planować, aby uwierzyli w to, że są w stanie zrobić coś ważnego i wartościowego, żeby po prostu uwierzyli w siebie. 

            Jeśli więc choć trochę zyskali na udziale w tym projekcie, a myślę, że tak właśnie się stało, to jestem bardzo zadowolona. 



Dziękuję Wam bardzo za współpracę!
 


 Opublikowała: Elwira Krupa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do komentowania. Nie wymieniamy się obserwacjami!