sobota, 25 stycznia 2014

"Kilka słów o nas"


Siedzący (od lewej): Emilka Kulik, Justyna Rutkowska, Ania Dąbkowska, Magda Dąbkowska
Stojący (od lewej): Aleksandra Skarżyńska, Paulina Niemira, Ewa Uścińska, Weronika Socik,
Mateusz Zakrzewski, Ela Raźniak

Justyna: Lubię fotografować, blogować i nagrywać filmiki na YouTube. Mam psa Alexa.          W przyszłości chcę być dietetykiem lub kosmetologiem.

Weronika: Od 2 lat gram na flecie poprzecznym. Od września gram w zespole "Trio" (flet poprzeczny, gitara i skrzypce). Moją drugą pasją jest teatr. Moim ulubionym przedmiotem jest wychowanie fizyczne. Biorę udział w projekcie "Równać Szanse", ponieważ lubię rozszerzać wiedzę na temat mojej miejscowości.

Mateusz: Moje zainteresowania to: piłka nożna, spacery z psem, granie godzinami w CS.16. Biorę udział w projekcie, ponieważ jest to bardzo interesujące.

Ela: Lubię grać z chłopakami w piłkę. Lubię wychodzić dużo na dwór. Lubię zabawy z małymi dziećmi. Chodzę na ten projekt, ponieważ wiem, że się czegoś nauczę. 

Magda: Lubie się spotykać z koleżankami, lubię słuchać różnych gatunków muzyki. W wolnym czasie czytam książki (fantastyczne i przygodowe). Biorę udział  w projekcie, ponieważ bardzo mnie to zainteresowało.

Ania: Lubię czytać książki, moją ulubioną serią są "Zwiadowcy", spotykać się z koleżankami. Mam psa Roksi, z którą lubię się bawić, lubię brać udział w różnych przedstawieniach szkolnych. To jest już mój drugi projekt związany z losami mojej miejscowości.

Aleksandra:  Lubię historie. Często czytam książki i słucham muzyki. Kolejną z moich pasji jest angielski, niemiecki. Wzięłam udział w projekcie, ponieważ dzięki temu mogę poznać historię mojej miejscowości. 

Ewa: Lubię słuchać muzyki i czytać książki. Uczę się grać na gitarze, nie lubię matematyki       i historii. Biorę udział w projekcie, ponieważ mam nadzieję, że dzięki temu polubię historię.

Emilka: Zwykła 14 letnia dziewczyna, która stara się spełnić swoje marzenia, a ten projekt ma mi w tyn pomóc. Kwiatonator i Belieber, TVDfamily. Zgłosiłam się do tego projektu, aby rozwijać swoje możliwości, pasje i zainteresowania. Obecnie moim największym marzeniem jest pojechać na koncert Dawida i go osobiście poznać a wszystko inne okaże się w najbliższym czasie.

Paulina: Lubię spędzać czas z moimi przyjaciółmi na świeżym powietrzu. Cieszę się, że biorę udział w tym projekcie, ponieważ mogę się wiele nauczyć.

                                                                                 Opublikowała Weronika Socik,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do komentowania. Nie wymieniamy się obserwacjami!