sobota, 4 stycznia 2014

Pierwsze spotkanie + trochę o mnie

Dziś (4.01.014) odbyło się pierwsze spotkanie. Przybyło na nie 8 osób. Dostaliśmy identyfikatory. 
Było naprawdę przyjemnie, nikt się ze sobą nie kłócił. Na początku mieliśmy zabawy (gry) integracyjne. Potem dzieliliśmy się na grupy. Niestety nie mam zdjęć ze spotkania, ale może w następnym poście pisanym przez mnie się pojawią. 
Opowiem wam coś o sobie.
Mam prywatnego bloga. Podałabym link, ale nie chcę się reklamować. Lubię nagrywać filmiki na YouTube. Ostatnio zaczęłam biegać, by poprawić kondycję. W przyszłości chcę zostać dietetykiem lub kosmetologiem. Mam 14 lat, chodzę do 2 gimnazjum...
Moimi marzeniami są: zeskoczyć ze spadochronem, zanurkować w rafie koralowej, biegać na nartach. Ale nie mam do tego żadnych możliwości. Śpiewam w scholi. Lubię też fotografować...o to zdjęcia mojego autorstwa:


Jeżeli klikniecie na zdjęcia, pokażą się w oryginalnym rozmiarze.

Następne spotkanie mamy umówione za tydzień, a więc kolejnego mojego postu spodziewajcie się 11.01.14r
I jeszcze moje zdjęcie:


 Opublikowała: Justyna Rutkowska- realizator projektu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do komentowania. Nie wymieniamy się obserwacjami!